Menu główne:
W odpowiedzi na pismo Urzędu X w sprawie usunięcia z Biuletynu Informacji Publicznej urzędu danych osobowych zawartych w liście kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze, Departament Prawny Kancelarii Prezesa Rady Ministrów uprzejmie informuje, co następuje.
Ustawa z 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. Nr 227, poz. 1505, z późn. zm.) nie nakłada na dyrektora generalnego urzędu, organizującego nabory kandydatów do korpusu służby cywilnej, obowiązku upowszechniania listy kandydatów spełniających wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Inaczej było w ustawie ją poprzedzającej z 24 sierpnia 2006 r. (Dz. U. Nr 170, poz. 1218, z późn. zm.), która nakładała taki obowiązek na dyrektora generalnego urzędu, a który był wykonywany niezwłocznie po upływie terminu do składania dokumentów, również określonego w ogłoszeniu o naborze (art. 13 ust. 1).
Więcej: Dziennik Gazeta Prawna z 3 lipca 13 (nr 127)